Support & Helpdesk

Uw applicatie in vertrouwde handen. Datapas biedt voor al haar producten uitgebreide support onder verschillende SLA’s.
In alle vormen van onderstaande Support mogelijkheden richt Datapas een speciale Helpdesk omgeving in voor uw organisatie. Op deze manier is er altijd een integraal overzicht van openstaande verzoeken en problemen aangaande uw Datapas implementatie en kan eveneens de SLA bewaakt worden.

Onderhoudscontract

Op alle Datapas implementaties wordt standaard een onderhoudscontract aangeboden. Uw implementatie wordt ge├╝pdate naar de laatste versie van het betreffende pakket en worden problemen volgens SLA overeenkomst direct verholpen. Hiermee beschikt u altijd over de laatste functionaliteiten en bugfixes.

Applicatie Administratie Support

Bij de ingebruikname van een nieuw pakket een onmisbaar onderdeel van de totale implementatie. De support op de applicatiebeheerders. Bij functionele aspecten van het gebruik biedt Datapas ondersteuning.

Urencontract

In geval van structurele of temporele tekorten op applicatiebeheer, biedt Datapas u de mogelijkheid op basis van facturering functionele taken uit handen te nemen.